Tradicija kompanije Pernod Ricard: Gotovo decenija posvećenosti zdravlju novorođenčadi

0
10

Kompanija Pernod Ricard nastavlja svoju misiju pružanja podrške najmlađima, jačajući svoju dugogodišnju posvećenost inicijativi „Bitka za porodilišta“. Devetu godinu zaredom, zaposleni u kompaniji Pernod Ricard Srbija učestvovali su na Beogradskom maratonu i tom prilikom pružili značajnu donaciju za one kojima je pomoć najpotrebnija. Zahvaljujući njihovom gestu, Porodilište KBC „Dr Dragiša Mišović“ će ove godine dobiti dva vitalna medicinska uređaja – bronhijalni aspirator i sistem za terapiju kiseonikom.

„Naša posvećenost poboljšanju neonatalne nege u Srbiji ne predstavlja samo trenutni čin pružanja podrške, već deo šire strategije društvene odgovornosti koju godinama razvijamo. Gotovo deceniju pružamo kontinuiranu podršku inicijativi „Bitka za porodilištа“, verujući da svaka donacija donosi stvarne promene. Svaki novi aparat u porodilištima znači bolju negu za bebe i sigurnost za njihove porodice. Zato Pernod Ricard nastavlja da podržava ovu inicijativu, uvereni da zajedno možemo napraviti razliku“, izjavio je Vladimir Pavlović, direktor kompanije Pernod Ricard za Srbiju i Crnu Goru.

Ove godine Porodilištu KBC „Dr Dragiša Mišović“ će biti donirana dva medicinska uređaja koja imaju ključnu ulogu u očuvanju zdravlja i života novorođenčadi. Bronhijalni aspirator neophodan je za uklanjanje respiratornih sekreta i drugih telesnih izlučevina iz disajnih puteva bebama koje se ne mogu same osloboditi tečnosti. S druge strane, terapija kiseonikom je od suštinskog značaja za novorođenčad sa respiratornim problemima jer pomaže u obnavljanju optimalnog nivoa kiseonika u telu, što je od presudne važnosti za njihov oporavak. Ovi aparati ne samo da omogućavaju precizno lečenje, već predstavljaju osnovu za brži oporavak i bolji kvalitet života najmlađih pacijenata.

Pored podrške zdravstvenom sektoru, Pernod Ricard Srbija razvija projekte edukacije i informisanja, među kojima je i nedavno lansirana inicijativa digitalne etikete. Ovaj projekat ima za cilj podizanje svesti o odgovornoj konzumaciji alkohola, posebno među osetljivim grupama poput trudnica.

Gotovo decenija kontinuirane podrške* inicijativi „Bitka za porodilišta“ pokazuje da istrajnost i doslednost donose konkretne rezultate. Kompanija Pernod Ricard ostaje posvećena ovom cilju, uz jasnu nameru da nastavi ulaganje u inicijative koje ne samo da imaju merljiv uticaj, već ostavljaju i dubok trag u zajednici.