Payoneer uvodi nove karakteristike proizvoda za podsticanje rasta malih i srednjih preduzeća
Poboljšane usluge pomoći će malim i srednjim preduzećima širom sveta da povećaju efikasnost plaćanja uz veću fleksibilnost i kontrolu
Payoneer, kompanija za finansijsku tehnologiju koja osnažuje mala i srednja preduzeća (MSP) u svetu da obavljaju transakcije, posluju i globalno rastu, najavila je nove funkcije za poboljšanje korisničkog iskustva koje će preduzetnicima pomoći da se lakše povežu sa globalnom ekonomijom.
Payoneer je ovim potezom u velikoj meri najavio dodatno povećanje efikasnosti pri upravljanju plaćanjem, a među novim funkcijama posebno treba istići Add Funds (dodavanje sredstava) i Payoneer Checkout. Add Funds daje klijentima veću kontrolu nad njihovim finansijama, omogućavajući im da dodaju sredstva u jednoj valuti direktno sa svojih lokalnih bankovnih računa na svoje multivalutne Payoneer račune, osiguravajući im da uvek imaju potreban novac nadohvat ruke za vršenje plaćanja širom sveta. Funkcija Add Funds označava novi razvoj u mogućnostima Payoneer-a, zahvaljujući kojoj će MSP moći da koriste svoja sredstva za naručivanje zaliha, kupovinu usluga ili plaćanje izvođača preko svog Payoneer naloga. Ova funkcija je trenutno dostupna u odabranim zemljama Latinske Amerike i Evrope, a u planu su dalje implementacije. Sa druge strane, najnovije ažurirana verzija Payoneer Checkout-a pomaže klijentima da bezbedno i lako prihvate onlajn plaćanja preko svojih veb prodavnica kako bi mogli doprineti većoj stopi konverzije klijenata. Uveden 2022. godine, Payoneer Checkout je doživeo značajan rast od lansiranja jer se MSP sve više oslanjaju na njega da bi proširila svoje poslovanje. Ažurirana verzija uključuje nova upozorenja pre spora kako bi pomogla trgovcima malim i srednjim preduzećima da izbegnu skupe povraćaje sredstava. Izvorna funkcija Shopify plaćanja pomaže trgovcima da isporuče besprekorno iskustvo plaćanja svojim klijentima prilikom kupovine u njihovoj Shopify prodavnici. Sa ovim velikim ažuriranjem, proces plaćanja postaje izvorni, uklanjajući preusmeravanja tako da potrošači mogu da plaćaju na istoj stranici u okviru onlajn prodavnice.
„Mala i srednja preduzeća nam veruju i rastu zajedno sa nama jer stalno poslovno evoluiramo kako bismo im pomogli u sticanju veće kontrole i fleksibilnosti. Naša nova funkcija „Dodavanje sredstava“ daje klijentima veću kontrolu nad njihovim finansijama, omogućavajući im da dodaju novac na svoje Payoneer račune direktno sa svojih bankovnih računa, osiguravajući da uvek imaju potrebna sredstva nadohvat ruke za vršenje plaćanja širom sveta. Naša nova ažuriranja Payoneer Checkout-a pomažu klijentima da bezbedno i lako prihvate onlajn plaćanja preko svojih veb prodavnica i mogu doprineti većoj stopi konverzija klijenata. Naša permanentna posvećenost unapređenju korisničkog iskustva omogućava malim i srednjim preduzećima da pređu na nova tržišta i napreduju”, izjavio je ovim povodom Oren Ringler, direktor za proizvode u kompaniji Payoneer.
Ostale ažurirane funkcije podržavaju višestruke zahteve za plaćanje, dajući vlasnicima Payoneer naloga veću fleksibilnost i štedeći im vreme. Kao deo najnovijeg izdanja funkcija, Payoneer je poboljšao obradu masovnih plaćanja radi udobnosti kupaca. Zahtevi za grupno plaćanje sada obrađuju do 200 zahteva odjednom, a grupna plaćanja sada podržavaju slanje sredstava na 500 Payoneer naloga istovremeno. Predstojeća funkcija upravljanja ulogama pomoći će i u raspodeli posla tako što će vlasnicima naloga dozvoliti da svoje saradnike postave kao radnike, uz mnoge druge pogodnosti.
Saznajte više o najnovijim izdanjima Payoneer-ovih funkcija putem ovog linka.