DEICHMANN u Srbiji: Konstantan uspeh i rast prihoda u 2023. godini
DEICHMANN u Srbiji nastavlja da niže uspehe. Preduzeće za trgovinu obućom je fiskalnu 2023. godinu završilo sa prihodom od 3,2 milijarde milijarde dinara, što je za 7% više u odnosu na prošlogodišnji period. DEICHMANN je u 2023. godini prodao oko 900.000 pari obuće i time nastavio uspeh iz prethodne godine. Preduzeće je s radom u Srbiji počelo 2011. godine i od tada se konstantno razvija. Danas DEICHMANN u svoje 33 poslovnice ima oko 240 zaposlenih.
„Retrospektivno, protekla godina je bila uspešna. Odnos cene i kvaliteta, raznolikost brendova i kompetencija u domenu mode – to su tri DEICHMANN-ova aduta, na koja se kao porodično preduzeće oslanjamo i pomoću kojih smo uspeli da ostavimo utisak i u protekloj godini”, rekao je generalni direktor Boris Kopič. Kupci se, pritom, i dalje mogu osloniti na DEICHMANN-ove standardno niske početne cene.
Zahvaljujući širokom, i uvek aktuelnom, modnom asortimanu, kao i prepoznatljivim i uspešnim kampanjama, DEICHMANN je i u 2023. godini uspeo da zadovolji ukus obožavalaca cipela i da putem akcija posebno naglasi spomenute kampanje. Kompanija takođe uspeva da privuče dodatne grupe kupaca novim, poznatim eksternim i licenciranim brendovima kao što je, primera radi, Esprit. Osim toga, kompanija već neko vreme u svom asortimanu ima brendove poput Crocs, Tom Tailor, Skechers, Bench i Rieker.
Sportski brendovi koji su već dugo deo DEICHMANN-ove ponude, kao što su Adidas, Puma, Nike i Fila, i dalje su od velikog značaja za kupce. Svi oni na taj način dopunjuju sopstvene brendove i osiguravaju DEICHMANN-ovu dugogodišnju ulogu kao neizostavnog modnog pratioca.
Kupovina u prodavnicama kompanije DEICHMANN treba da bude zabavna. Zato najveće evropsko preduzeće za maloprodaju obuće takođe ulaže i u atraktivnu mrežu poslovnica modernog dizajna. Novi koncept prodajnog prostora karakterišu moderan izgled, osećaj prostranosti, palete nežnih boja i mnogo prostora za sportsku obuću. U Srbiji već postoje tri poslovnice koje krasi novi koncept. Tokom prethodne godine ukupno je modernizovana jedna prodavnica, a u toku ove godine u planu je renoviranje još jedne poslovnice u skladu sa modernizovanim konceptom prodajnog prostora.
DEICHMANN i u 111. godini nastavlja sa međunarodnim rastom uz top brendove i hit cene
DEICHMANN u Srbiji je podružnica kompanije DEICHMANN SE. Kompanija je u protekloj fiskalnoj godini u 34 zemlje ostvarila bruto prihod od 8.7 milijardi evra (neto 7.4 milijardi evra) širom sveta. Povećanje prihoda usklađeno sa kursnim razlikama iznosi nešto više od 7%. Širom sveta, u poslovnicama i onlajn prodavnicama grupe tokom 2023. godine prodato je 184 miliona pari obuće (1.4% više u odnosu na 2022. godinu). Zaključno sa 31. decembrom 2023. godine, kompanija je vodila oko 4.700 poslovnica (2022. oko 4.600) i 41. onlajn prodavnicu i za to vreme imala nešto više od 49.000 zaposlenih (2022. cca 48.000).
„Za DEICHMANN grupu je 2023. godina bila izazovna, ali istovremeno i uspešna”, naglasio je Hajnrih Dajhman, predsednik Upravnog odbora DEICHMANN SE, i dodao: „Naše kolekcije i vrhunske ponude brendova savršeno su pogodile ukus naših kupaca, a uspeli smo da ih privolimo i dobrim odnosom cene i kvaliteta. To nam je omogućilo da uprkos generalnim tržišnim trendovima zabeležimo rast – i u poslovnicama, ali i na mreži. Uprkos nepovoljnim opštim uslovima sa visokom inflacijom, neodlučnosti u pogledu kupovine i promenljivim potrošačkim preferencijama, DEICHMANN grupa je prethodne godine uspela da poveća prihod za preko 7% na 8.7 milijardi evra. Prihodi na bazi uporedivih podataka, tj. iz postojećih poslovnica, porasli su za 5%. Ovo je izvanredno dostignuće koje smo postigli na međunarodnom nivou, zajedno sa našim sjajnim timovima u prodaji, logistici i administraciji.”
Deichmann i u tekućoj godini ima u planu unapređenje svog poslovanja, pa su, s tim u vezi, u planu obimne investicije, u visini od oko 374 miliona evra, pre svega u moderne poslovnice sa atraktivnim dizajnom prodajnog prostora i omnikanalne usluge. U skladu sa trenutnim planovima, u 2024. godini je na nivou grupe planirano oko 450 novih i preuređenih prodavnica.
Porodično preduzeće DEICHMANN osnovano je 1913. godine u Esenu, a sedište firme i dalje se nalazi u ovom gradu. „Kontinuitet i pouzdanost su naše glavno obeležje, a kupcima stojimo na raspolaganju već 111 godina. Imamo jasnu poziciju da ponudimo najbolji odnos cene i kvaliteta na tržištu zahvaljujući našem velikom izboru obuće za celu porodicu. Reč je o, posebno kada se u obzir uzme destabilisano tržište prouzrokovano mnogobrojnim krizama, izuzetno atraktivnoj ponudi za kupce”, kaže Hajnrih Dajhman.