11. Weekend Media Festival

0
363

 

Weekend Goes Global

 

Weekend Media Festival za svoje 11. izdanje pripremio je niz novosti, od novih formata u programu do novih dvorana i širenja party programa na strane muzičke zvezde

 Kad je hrvatska fudbalska reprezentacija ušla u finale Svetskog prvenstva u Rusiji, Hrvatska je postala jedan od najtraženijih pojmova na Guglu. U mesec dana reprezentacija i selektor Zlatko Dalić tako su, osim postizanja sportskog uspeha, odradili i istorijsku promociju Hrvatske. Najbolji fudbalskih selektor, na Weekend Media Festivalu otkrit će nepoznate detalje iz Rusije i šta je sve drugo mesto na Svetskom prvenstvu donelo Hrvatskoj. Sport je svakako jedan od najboljih aduta u promociji zemalja, a šta sve uključuje moderno brendiranje zemlje, na jednom od panela pokazat će nam Hrvatska turistička zajednica.

weekend-media-festival

 

Što god mi mislili o njima, promene su neizbježne, granice se brišu, a tabui ruše. Nekad nepoželjna, industrija kanabisa danas je jedna od najbrže rastućih u SAD-u. Treba li i zašto legalizovati kanabis, kako regulirati to tržište, bismo li legalizacijom kao društvo profitirali ili se strmoglavili u zavisnost, na predavanju će, između ostalih, raspravljati dr. Ognjen Brborović s Medicinskog fakulteta, jedan od najzaslužnijih za uvođenje konoplje u hrvatsku medicinu.

Na panelu “Na mladima svijet ostaje (kada o tome stariji donesu odluku)” pripadnici mlađih generacija sruši će predrasude o sebi stvorene po defaultu međugeneracijskog jaza i pružiti nam svoje viđenje društva, medija, poduzetništva i aktualnih pitanja. Dobro slušajte. Mogli bi vas iznenaditi.

weekend-media-festival 2

Weekend je ove godine pripremio još mnoge novosti, nove dvorane i formate u sklopu programa.Tako nam subotnji party pod nazivom “Weekend Goes Global” prvi put dovodi međunarodne zvezde, belgijski duo 2manydjs. Marko Tolja i diva hrvatske glazbene scene Zdenka Kovačiček, u pratnji jedinstvenog Jazz orkestra HRT-a, nastupi će u četvrtak, dok će se u petak Bolesna braća pobrinuti za malo žešći ritam. 

Nakon prošlogodišnje odlične saradnje s nordijskim zemljama, ove godine gosti iz Francuske i Nemačke predstavit će neke od inspirativnih trendova iz svojih zemalja. 

Kao i uvek, svi marketinški stručnjaci svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji ponovno će predstaviti najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.

Još bolji, zabavniji i pronicljiviji Weekend čeka vas u bivšoj Tvornici duhana u Rovinju od 20. do 23. septembra 2018.