Weekend media festival

0
379

 

Počele pripreme za deseto izdanje Weekend Media Festivala 

 

Festival kreativnog dokoličarenja do sada ugostio gotovo 45.000 učesnika: 1.000 govornika, 35.000 posetilaca, 3.500 studenata i 5.000 novinara

 

 Počele su pripreme za jubilarno deseto izdanje Weekend Media Festivala u Rovinju. Najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi ove će se godine održati od 21. do 24. septembra u prostorijama stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.

rovinj

 Weekend je do sada ugostio gotovo 45.000 ljudi: govornika, medijskih, marketinških i PR profesionalaca, studenata i akreditiranih novinara iz cele regije. Prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.

„Deseta godišnjica znači da smo napravili dobar posao, no ujedno nam je i veliki izazov. Za deseto, jubilarno izdanje očekujemo veliku prekretnicu te uz visoke standarde pripremamo nešto posebno što će svi posjetitelji moći vidjeti u izgledu i sadržaju“, izjavio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

 Weekend Media Festival pozicionirao se kao središnje mesto na čijoj se pozornici predstavljaju najnoviji komunikacijski trendovi, tehnološke inovacije, revolucionarne tehnologije i kreiraju ključni buzzwordi uz poznate stručnjake i renomirane predavače iz poslovnog sveta.

 „Kroz proteklih deset godina, svake smo se mijenjali, a Weekend je postojao sve bolji. Krenuo je kao medijski-marketinški festival, a sada je festival biznisa, tehnologije i kreativnosti koji uključuje medije i marketing. Za desetu godišnjicu pripremamo bolji i značajniji program uz još veće iskorake i siguran sam da će svi biti oduševljeni“, obećava Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.

 Weekend Media Festival tokom poslednjih deset godina postao je sinonim za opušteno mesto na kojem se okupljaju brojni komunikacijski i marketinški stručnjaci, kao i svi koji žele obnoviti poslovna poznanstva i steći nova, čuti o relevantnim trendovima u biznisu, te se ujedno i odlično zabaviti.