Wise drinking

0
400

 

Lansirana je “Wise Drinking” aplikacija –
prva globalna digitalna aplikacija koja promoviše odgovorno konzumiranje alkohola

 

Kompanija Pernod Ricard lansirala je besplatnu aplikaciju za mobilne telefone koja edukuje potrošače o odgovornom konzumiranju alkohola. Aplikacija je lansirana na dan obeležavanja četvrtog Dana odgovornosti – dan kada se 19.000 zaposlenih u Grupi, u više od 80 zemalja širom sveta, posvećuje primeni praktičnih mera za borbu protiv neprimerene ili prekomerne konzumacije alkohola.

Zahvaljujući novoj aplikaciji koja je dostupna na 37 različitih jezika za iPhone i Android, korisnici imaju mogućnost da izračunaju broj alkoholnih jedinica koje su konzumirali. Aplikacija uzima u obzir vrstu pića koju konzumirate (vino, žestoka pića i ostalo), procenat alkohola koji sadrži kao i težinu i pol korisnika. Ovo omogućava korisnicima da prate svoj unos alkohola u periodu od najviše četiri nedelje. Uz pomoć sistema geo-lokalizacije aplikacija se prilagođava važećem lokalnom zakonu i informiše korisnika o najbližem prikladnom prevoznom sredstvu. Ovu aplikaciju razvila je agencija Novedia.

Kako biste preuzeli aplikaciju posetite http://wise-drinking.com/

Kompanija Pernod Ricard stavlja edukaciju o odgovornom konzumiranju alkohola u sredi šte svog pristupa društveno odgovornom poslovanju. Grupa veruje da se kroz podizanje svesti o rizicima i aktivne metode učenja može podstaći odgovorno ponašanje potrošača na duži period.

Responsib’All Day, “Dan Odgovornosti”, je vrhunac akcija Grupe kojima se promoviše odgovorno konzumiranje alkohola. Ovaj događaj se bazira na originalnoj ideji koja podrazumeva da se svih 19.000 zaposlenih u kompaniji Pernod Ricard u 80 predstavništva širom sveta, učine vodećim ambasadorima vrednosti za koje se Grupa zalaže. Na taj dan, kada se sve aktivnosti Grupe zaustave u celom svetu, kroz mnoštvo lokalnih inicijativa i događaja zaposleni imaju mogućnost da razgovaraju direktno sa kupcima, distributerima i potrošačima o 5 oblasti posvećenosti koje su formulisane od strane 13 kompanija iz industrije vina, žestokih pića i piva u oktobru 2012. tokom ICAP – Međunarodne Konferencije Globalnih Aktivnosti.

*ICAP: International Centre for Alcohol Policies

Te oblasti su:

1. Smanjiti konzumiranje alkohola od strane maloletnih lica
2. Smanjiti vožnju pod dejstvom alkohola
3. Pojačati i proširiti kodeks marketinške prakse
4. Obezbediti informacije za potrošače i odgovornost u razvoju novih proizvoda
5. Obezbediti podršku trgovaca u smanjenju neprimerenog I prekomernog konzumiranja alkohola

Pernod Ricard Srbija podržala je inicijativu za globalnu kampanju “Budimo pametni” koja se bori protiv vožnje pod dejstvom alkohola. Ove godine poseban akcenat je stavljen na one koji se često zanemaruju u saobraćaju – motoriste!

Kao deo kampanje, u restoranu Cantina de Frida, VIP bajkeri Vlada Vuksanović i Danijela Dimitrovska promovisali su bezbednu vožnju i odgovorno konzumiranje alkohola.

Tokom događaja, Generalni Direktor Pernod Ricard Srbija, Predrag Amidžić, uručio je zvaničnu donaciju saobraćajnoj policiji, u vidu radne opreme za moto patrole: 5 profesionalnih alkotestera i 5 kaciga.

Kako bi povećali svesti o ozbiljnom posledicama konzumacije alkohola kod maloletnika, kompanija Pernod Ricard Srbija će u narednom periodu organizovati seriju edukativnih radionica u srednjim školama za decu i roditelje.

 

IMG 0616

IMG 0661

IMG 0710

ND STUDIO 329