91% parova se okreće kreiranju zajedničkih iskustava i kreativnim aktivnostima – pokazuje istraživanje kompanije Huawei

0
316

91% parova se okreće kreiranju zajedničkih iskustava i kreativnim aktivnostima – pokazuje istraživanje kompanije Huawei

 

Dan zaljubljenih se bliži i očekivali biste da se mnogi parovi pripremaju za najromantičniji dan u godini kupujući poklone svojim voljenima, ispisujući čestitke, rezervišući karte za bioskop i planirajući večeru u svom omiljenom restoranu. Ali da li se stvari menjaju? Novo istraživanje kompanije Huawei pokazuje da u današnje vreme zaljubljeni izbegavaju tradicionalnu „večeru i film“ u korist značajnijih aktivnosti i zajedničkih iskustava.

Gotovo dve trećine parova ističe da su im dosadili tradicionalni sastanci

Nedavno istraživanje kompanije Huawei, koje je anketiralo preko 2.500 ispitanika, otkrilo je kako se menjaju navike parova za Dan zaljubljenih. Skoro dve trećine (64%) ispitanih složilo se sa izjavom da su im „tradicionalni sastanci dosadili i da traže uzbudljivija iskustva“ sa partnerima ili sa ljudima sa kojima se zabavljaju. Ovo još više važi za mlađe parove, sa 71% njih u intervalu od 26 do 35 godina koji su izjavili da im je dosadio tradicionalan tip sastanka.

Zaboravite cveće i čokolade, idite na treninge, u tematske parkove ili na planinarenje

Na pitanje koji bi bio njihov idealan sastanak, 69% ispitanika u istraživanju je reklo da bi više voleli zajedničko iskustvo nego tradicionalni sastanak, kao što je aktivnost na otvorenom ili učenje nove veštine. Zaista, više od dve trećine (67%) ispitanika reklo je da su već probali kreativnije aktivnosti, kao što su časovi kuvanja, isprobavanje sobe za bekstvo, impresivno pozorišno iskustvo ili poseta tematskom parku. Skoro tri četvrtine (73%) izjavilo je da su se odlučili za sportske aktivnosti zajedno sa svojim partnerom.

Zajednička iskustva zbližavaju parove

Promena u navikama vođena je željom parova da stvore trajna sećanja kroz zajednička i nova iskustva. Devet od 10 ispitanih (88%) reklo je da se slaže da ih zajednička iskustva „zbližavaju sa partnerom“, a tri četvrtine (76%) je reklo da bi više volelo sastanak na kojem mogu naučiti ili iskusiti nešto novo sa svojim partnerom. Ovo je posebno važilo za mlađe parove.

Aktivniji sastanci u 2023. godini, a i kasnije

Preko 8 od 10 parova (84%) reklo je da planira da isproba nove aktivnosti u narednih godinu dana. Konkretno, putovanja su bila najbolja opcija za 77% ljudi koji su rekli da to žele da uključe u izlaske. Započinjanje novog hobija bilo je popularno kod polovine parova, a fotografija je bila najbolji izbor za 42% parova. Sport je bio treća najpopularnija opcija, sa više od trećine (36%) koji planiraju da se okušaju u sportu prilikom zabavljanja u 2023.

Međutim, parovi mogu imati problema da se dogovore koje aktivnosti će raditi zajedno. Više žena se odlučilo za putovanja 81%, naspram 73% muškaraca, dok su muškarci bili skloniji sportu sa 43% naspram 29% žena. Na sreću, fotografija kao novi hobi bila je preferencija i za 42% žena i 41% muškaraca – što znači da će svaka aktivnost za koju se parovi budu odlučili sigurno biti zabeležena kroz novu ljubav prema fotografiji.

Kreirajte i zabeležite romantične trenutke i uspomene

Huawei je sproveo istraživanje kako bi pokazao kako se moderno zabavljanje razvija i kako tehnologija može pomoći parovima da stvore, uhvate i ponovo prožive romantične trenutke koji traju ceo život. Zajedno, parovi mogu da zabeleže najbolje fotografije i video snimke pomoću Huawei Mate 50 Pro, prate svoje aktivnosti pomoću Huawei Watch GT 3 Pro, i kada žele da se opuste uz muziku, audio knjige ili podkaste u avionu , vozu, na plaži ili pored bazena, Huawei FreeBuds Pro 2 može biti savršena opcija.